2011. július 12., kedd

Canon EOS5 / A2 35 mm analog filmkamera eladó - Jelenlegi ára: 12 000 Ft


Helló,
Szeretném eladásra kínálni a Canon A2-es analóg fényképezőgépemet (csak magát a gépvázat, - objektív nélkül)
A gépet magam vettem az Államokban 2002 körül és emiatt a gép megnevezése A2 ami teljesen megegyezik az európai EOS5-el.
Amióta megvan nem volt vele semmi problémám és a mai napig kifogástalanul működik. Sajnos - csakúgy mint sokan - én is váltok digitálisra, ezért döntöttem úgy hogy meghirdetem.
Sajnálatos módon a géphez nem tartozik objektív, szíj, eredeti doboz vagy termékismertető, a gépet úgy kínálom eladásra ahogy a képen látható. Tekintve, hogy már egy ideje nem volt kézben, ezért az elem cserére szorul.
Mivel a gép nem vadonat új, természetes, hogy vannak rajta külső borításán természetes használatból eredő kissebb kopásjelek, de semmi olyasmi amit külön kiemelhetnék. Összességében kifogástalanul néz ki és úgy is működik.
Nem mondhatnám, hogy az évek alatt rengeteget használtam, de pár utamon hűséges társam volt. Főleg diára fényképeztem vele és a használata és a vele készített képek is a megbízhatóságáról tanuskodtak, ahogy ez a márkától el is várható. (Made in japan)
Őszintén szólva remélem, hogy - ha végül elkel - olyan emberhez kerül aki hozzáértő és megbecsüli. Mondom ezt azért, mert sokáig velem volt és sok örömet és emléket szerzett nekem.
Ha bármilyen kérdés felmerül, kérlek bátran fordulj hozzám és bár nem vagyok profi fotós, a lehetőségeknek megfelelően próbálok válaszolni.
Az alábbiakban csatoltam egy, - a típusra jellemző termékismertetőt is(angolul).
Jó licitálást. : -)
Üdvözlettel.
Gergely
Product Identifiers
Brand
Canon
Model
EOS 5 / A2
MPN
EOSA2E, c 128201023
EAN
000001495263
Key Features
Camera Type
SLR
Film Format
35mm
Lens Mount
Canon EF
Focal Length
28 mm - 105 mm
Battery Type
Lithium Battery
Focus
Focus
Autofocus, Manual Focus
Number of Focusing Points
5
Shutter
Shutter Speed
30 to 1/8000 sec
Maximum Flash Sync Speed
1/200 sec
Exposure
ISO Range - Automatic Setting
ISO 6 - 6400
Frames per Second
5 fps
Manual Shooting Modes
Aperture Priority, Fully Manual, Program Shift, Shutter Priority
Light Metering Modes
Center Weighted, Evaluative Metering, Spot Weighted, TTL
Minimum Aperture
f4. 5
Maximum Aperture
f3. 5
Flash
Flash Guide Number
56
Film Transport
Film Auto Transport
Loading, Mid Reload, Rewind
Viewfinder
Viewfinder Frame Coverage
92%
Viewfinder Magnification
0. 73X
Dimensions
Depth
4. 76 in.
Height
2. 91 in.
Width
6. 06 in.
Weight
23. 84 Oz
Miscellaneous
Additional Features
Auto Exposure, Interchangeable Lenses, Red Eye Reduction, Self Timer, Zoom Lens



Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-15 14:17
. Canon EOS5 / A2 35 mm analog filmkamera eladó - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése